Livestreaming
Bij Tortilla Media gaat het niet alleen om een smaakvolle productie of livestream op te leveren, maar ook om jou volledig te ontzorgen in de voorbereiding. Ons team van creatieve contentmakers neemt je mee in het proces vanaf het eerste gesprek tot aan de opnames en de afwerking. Zo weet jij precies wat je kunt verwachten!
Tortilla Media denkt proactief mee met de boodschap die je wilt overbrengen tijdens de livestreamsessie en verplaatst zich in het publiek om ervoor te zorgen dat deze boodschap ook goed overkomt. Naast de boodschap zelf is de uitstraling van de setting ook van belang om jouw doelgroep een unieke ervaring te bieden. Het team denkt daarom graag mee over het vinden van een geschikte locatie binnen of buiten jouw bedrijf en de aankleding ervan.
Om de livestream actief en dynamisch te houden maken we gebruik van video-instarts om andere mensen aan het woord te laten of aspecten te visualiseren. En om het publiek betrokken te houden creëren we engagement door middel van bijvoorbeeld Mentimeter quizzes, Q&A’s en kan de kijker ingebeld worden met behulp van Teams.
Tortilla Media werkt met moderne, hoogwaardige apparatuur, zodat jij zeker weet dat jouw livestream van goede kwaliteit is. Daarnaast wordt de livestream opgemaakt in jouw eigen huisstijl, zodat deze naadloos aansluit op jouw marketingcommunicatie-uitingen. Een livestreamsessie is mogelijk op diverse platformen. YouTube Live is een veelgebruikt platform, maar ook Facebook, Twitch of een betaalde webinar omgeving is mogelijk.
Zo heeft Tortilla Media onder andere al voor College Groevenbeek, HAVO B.V. en Decathlon een livestream op locatie verzorgd.
Benieuwd wat Tortilla Media voor jou kan leveren op het gebied van livestreaming? Neem vrijblijvend contact met ons op via +31 6 589 388 98 of [email protected].