Social Media Campagne IJM MudRaise
In aanloop naar de MudRaise van International Justice Mission ontwikkelde Tortilla Media een social media campagne , gericht op de werving van deelnemers en sponsors. Tijdens de MudRaise gaan deelnemers door een modderparcours om geld om te halen om kinderen uit slavernij te bevrijden. De videocampagne werd ingericht rondom een video waarin de verhalen van 3 survivors werden verteld, gecombineerd met de motivatie van drie deelnemers aan de MudRaise. Ondersteunend aan deze video werden een drietal video-snippets geproduceerd, welke door IJM gebruikt werden ter promotie in de Instagram Stories. Daarnaast waren er drie video-snippets gericht op gebruik door deelnemers, om hun motivatie en drijfveer op hun eigen kanalen te tonen. Ook ontwierp en implementeerde Tortilla Media een Instagram AR filter, om zo de zichtbaarheid op social media verder te vergroten. Met deze uitgebreide campagne geneerde IJM een hoge betrokkenheid onder de deelnemers en hun sponsors.
Benieuwd? Op de instagrampagina van @mudraise kan je meer zien!